موضوعات

شرایط ورود دانش آموزان پایه هفتم به مدارس تیزهوشان

تأکید بر پرهیز خانواده ها از هزینه کردن در منابع غیردرسی و موسسات آمادگی آزمون

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان سال 98-97 را اعلام کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
به اطلاع دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان و اولیای محترم آنان می رساند : ( انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در این مدارس بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی وصرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام خواهد شد. بر این اساس متقاضیان می توانند از تاریخ 19 لغایت 24 خرداد ماه برای ثبت نام به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.)

سنجش استعداد و هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ 5 مردادماه انجام می‌شود و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد. همان گونه که قبلاً نیز به اطلاع رسیده است برای موفقیت در این فرایند نیازی به مطالعه منابع غیردرسی و یا شرکت در کلاس های تقویتی و مؤسسات آمادگی آزمون نیست و خانواده‌ها از هزینه کردن در این مسیر اجتناب نمایند.

*ضمناً چنانچه پذیرفته شدگان قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده باشند در فرایند انتقال آنها به مدارس استعدادهای درخشان، هزینه‌ای به خانواده‌ها تحمیل نخواهد شد.

( مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش )


پیوست خیر قبلی تحت عنوان : شیوه پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی و مدارس غیر دولتی در 1-3-96 به آدرس http://www.daneshschools.com/moshaver/?p=9649

دیدگاه‌های این مطلب