موضوعات

قرار گرفتن دوره دانش افزایی ضمن خدمت فرهنگیان با عنوان«اردوهای دانش‌آموزی» در سامانه «رایادرس»

مديركل امور تربيتي و مشاوره آموزش و پرورش از برگزاری سه جلسه از دوره اردوی دانش‌آموزی در سامانه «رایادرس» تاکنون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بين‌الملل معاونت پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش، مسعود شكوهي اظهار کرد: اولین جلسه دوره اردوی دانش‌آموزی، از 14 بهمن در سامانه رایادرس در دسترس فراگیران قرار گرفته است.

وي تصريح كرد: عنوان اولین جلسه، جایگاه فعالیت‌های اردویی در نظام تعلیم و تربیت است که شامل دو فیلم آموزشی است با عنوان جایگاه فعالیت‌های اردویی در نظام تعلیم و تربیت که مدرس آن رضا مددی است.

وي همچنين در ادامه اظهار کرد: جلسه دوم این دوره از ۱۷ بهمن با عنوان تشریح و تبیین دستورالعمل اجرایی اردو و بازدید دانش‌آموزی برگزار شد که آن نيز شامل دو بخش و دو فیلم آموزشی و یک فایل پیوست بوده كه توسط علی عراقی تدريس می‌شود.

وي در پايان در خصوص جلسه سوم این دوره افزود: اين دوره با عنوان تشریح و تبیین دستورالعمل اجرایی اردو و بازدید دانش‌آموزی بخش دوم مرکز کنترل سفرهای برون استانی است كه از ۲۱ بهمن در سامانه رایادرس برگزار شده و مدرس ٱن نيز علی عراقی است.

شایان ذکر است: فراگیران می‌توانند سوالات خود در رابطه با محتوا را در بخش پرسش و پاسخ همان جلسه مطرح کنند تا توسط اساتید پاسخ داده شود.

————————————————————–

عنوان: دوره دانش افزایی ضمن خدمت  اردوهای دانش‌آموزی در سامانه «رایادرس »

مأخذ : http://www.medu.ir/portal/home.php?ocode=100010876&block=news&id=577896

دیدگاه‌های این مطلب