موضوعات

برگزاري آزمون مدرس آموزش خانواده

برگزاري آزمون مدرس آموزش خانواده با شركت بيش از 4200 داوطلب، 16 مردادماه

مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش وپرورش از برگزاري آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در16مردادماه با شركت بيش از 4 هزار و200 داوطلب خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، نورعلي عباسپور با اشاره به اهميت و نقش خانواده در فرآيند تربيتي دانش آموزان، اظهاركرد: به منظور افزايش سطح آگاهي والدين از روش هاي صحيح تربيتي ونحوه تعامل آنها با فرزندانشان، دوره‌هاي آموزش خانواده بيش از پيش در دستورکار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وي افزود: در همين راستا و باهدف تربيت مدرسان آموزش خانواده، آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در شانزدهم مردادماه سال جاري در32 استان برگزار مي‌شود و در اين آزمون، 4 هزار و 209 نفر داوطلب شركت دارند.

عباسپورتصريح كرد: از بین افرادي كه حد نصاب نمره را در آزمون علمی كسب كنند تا سقف1280 نفر به مصاحبه دعوت مي شوند و درصورت موفقيت در مصاحبه به عنوان مدرس آموزش خانواده برای شركت در دوره هاي مربوطه، معرفي مي شوند.

وي زمان اعلام نتايج اين آزمون را حدود2 هفته پس ازآزمون دانست وخاطرنشان كرد: دوره‌هاي ويژه مدرسين در شهريورماه برگزار مي‌شود و در پایان گواهينامه مدرسي آموزش خانواده براي پذيرفته شدگان نهايي صادر خواهد شد.

مديركل انجمن اولياومربيان آموزش وپرورش گفت: تنها پرسنل رسمي و يا پيماني شاغل درآموزش وپرورش و يا آموزش عالي به شرط داشتن حداقل30 سال سن مجاز به شرکت در اين آزمون هستند و اولويت جذب نيز براساس نمرات حاصله از آزمون و مصاحبه و مدرك تحصيلي داوطلبان مي‌باشد.


منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ( http://www.medu.ir ) 

دیدگاه‌های این مطلب