موضوعات

پاسخ به سوال ( اختصاصی هدایت تحصیلی- شماره232) : پایه سوم دبیرستان( متوسطه2) هستم می خواهم به رشته هنر تغییر رشته بدهم! آیا از پایه سوم به رشته هنر می توان تغییررشته داد و یا باید از ابتدای دوره دبیرستان رشته هنر را در شبانه خواند؟

هنر سینما2سوال:

من سوم تجربی هستم و از اول علاقه به این رشته نداشتم . من به سینما و هنر علاقه دارم چگونه میشود به هنر تغییر رشته بدم؟ باید دوباره برم از دوم شروع کنم . با شرکت کردن تو کلاسایه شبانه چی؟ دیگر چه راه هایی است لطفا ج منو بدین . لااقل یه تلفن تماس بدید که خودم تماس بگیرم.؟؟؟؟؟؟؟؟
( فرستاده شده توسط : sina)

پاسخ:

به نام خدا
وبا سلام

پاسخ اول: کسی که شرایط ادامه تحصیل در مدارس روزانه را دارد ، نمی تواند در دوره شبانه ثبت نام و تحصیل کند.( شرایطی مثل سن و…)

پاسخ دوم: نیازی به تکرار پایه از سال دوم نیست. شما می توانید، از پایه سوم رشته تجربی به پیش دانشگاهی رشته هنر تغییر رشته بدهید. برای این کار باید درامتحان تغییر شرکت کنید. شرایط واقدامات لازم را طبق آدرس پاسخ های سوالات عمومی و اختصاصی در پست ” پاسخ به سوالات ” بخوانید و پی گیری کنید.

»»» جستجو در پاسخ به سوالات اختصاصی:
– پاسخ به سوال ( اختصاصی هدایت تحصیلی- شماره ۱۹۹) : با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ریاضی چگونه می توانم به رشته دیگری (مثل انسانی و یا هنر) تغییر رشته بدهم؟
– پاسخ به سوال ( اختصاصی هدایت تحصیلی- شماره ۱۸۷) با داشتن دیپلم رشته طراحی و دوخت هنرستان، چگونگی اخذ مدرک دیپلم ریاضی یا تجربی برای خارج از کشور؟
– پاسخ به سوال( اختصاصی هدایت تحصیلی- شماره ۱۶۷ ) : در صورت تغییر رشته از پایه سوم انسانی به پیش دانشگاهی رشته هنر، آیا امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری وجود دارد؟
– پاسخ به سوال ( اختصاصی- شماره ۱۴۸ ) : دانش آموز پیش دانشگاهی تجربی هستم امکان ادامه تحصیل در رشته هنربرای من با وجود مشکلاتی که در مدرسه و منزل، چگونه است؟
– پاسخ سوال (اختصاصی- شماره 83 ) : علاقه مند به رشته های هنری موسیقی، سینما و تلویزیون هستم با وجود تحصیل در سوم رشته تجربی شرایط موفقیت در این رشته برای کنکور چیست؟
– پاسخ به سوال (اختصاصی- شماره 80 ) : برای تغییر رشته به هنر پیش دانشگاهی ، درس طراحی 1 جزء امتحان تغییر رشته است یا طراحی 2؟
– پاسخ به سوال (اختصاصی- شماره 79 ): آیا برای امتحان تغییر رشته از دیپلم تجربی به هنر، برای درس هایی همچون طراحی، کسب نمره قبولی میسر است؟
– پاسخ سوال(اختصاصی شماره ۶۹): تاثیر نمره امتحان تغییر رشته بر روی معدل کارنامه تحصیلی؟
– پاسخ سوال (اختصاصی شماره ۴7 ): امکان ادامه تحصیل در رشته هنر با عدم نمره قبولی در یک درس امتحان تغییر رشته!
– پاسخ سوال(اختصاصی- شماره۳4 ): توضیح در مورد سوالات آزمون تغییر رشته هنر برای درس طراحی ۱ و آزمون عملی آن؟
– پاسخ سوال(اختصاصی- شماره۲4 ):شرایط ادامه تحصیل در رشته عکاسی، باوجود دیپلم سوم تجربی؟
– پاسخ سوال(اختصاصی- شماره23 ):فرم تغییر رشته سوم به پیش دانشگاهی را از کجا تهیه کنم؟
– پاسخ به سوال(اختصاصی شماره ۲1 ):بخشنامه تغییر رشته؟

»»» جستجو در پاسخ به سوالات عمومی :
– پاسخ به سوال (عمومی هدایت تحصیلی- شماره ۱۳۵ ) : با داشتن دیپلم تجربی، ادامه تحصیل در رشته هنر موسیقی چگونه ممکن است؟
– پاسخ به سوال( عمومی هدایت تحصیلی- شماره۱۰۶ ) : چگونگی ادامه تحصیل در رشته هنر با داشتن دیپلم کار ودانش
– پاسخ سوال( عمومی شماره 44 ) : نمونه سوال درس طراحی 1 برای امتحان تغییررشته به رشته هنر پیش دانشگاهی.
– پاسخ سوال( عمومی شماره 42 ) : زمان درخواست برای امتحان تغییر رشته پایه سوم به پیش دانشگاهی برای دوره روزانه چه وقتی است؟
– پاسخ سوال (عمومی شماره 35 ): برای ورود به صحنه سینما و تلویزیون، درچه رشته ای باید ادامه تحصیل داد؟!
– پاسخ سوال(عمومی شماره ۲8 ): آیانـــــــــــــــــوع مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای شرکت در هریک از گروه های آزمایشی مختلف در کنکور سراسری، تعیین کننده است؟
– پاسخ سوال(عمومی شماره ۲2 ): راه کارهای موجود برای ادامه تحصیل در یکی از رشته های هنری، با وجود تحصیلات دبیرستانی در رشته های نظری؟
– پاسخ سوال(عمومی شماره 21 ): آیاامتحان تغییر رشته سوم به پیش دانشگاهی کشوری است یا داخلی مدرسه؟
– پاسخ به سوال(عمومی- شماره ۱۳ ) : چگونه خود را برای امتحان تغییر رشته هنر آماده کنیم؟
– پاسخ سوال(عمومی- شماره ۹ ): امکان تغییر رشته به پیش دانشگاهی هنر.

باآرزوی سلامتی و موفقیت برای شما موسسه-گل-دی-تزیین-دسته-گل-عروس-،-ماشین-و-گیفت-در-محل-با-بهترین-کیفیت-و-نازلترین-قیمت-در-تهران-و-کرج09129360418-22
دفتر مشاوره موسسه فرهنگی دانش
ج . ابراهیمی

دیدگاه‌های این مطلب