موضوعات

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جزو اولویت‌های آموزش و پرورش

«« سن آسیب‌پذیری در جامعه کاهش یافته لذا توجه به این بحث در آموزش و پرورش اهمیت مضاعفی‌ پیدا کرد که در این راستا در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت دفتر ویژه‌ای برای آسیب‌های اجتماعی به وجود آمده است. »» 3d6137e51d069519c5a643cce1ebfff7

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از توجه بیش از پیش به بحث‌ آسیب‌های اجتماعی و تشکیل کمیته‌ای با این عنوان خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، از تشکیل کمیته‌ای برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان خبر داد و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه به آسیب‌های اجتماعی در جامعه داشتند آموزش و پرورش این بحث را مورد توجه قرار داد و نسبت به ایجاد کمیته‌ای برای آن اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه سن آسیب‌پذیری در جامعه کاهش یافته لذا توجه به این بحث در آموزش و پرورش اهمیت مضاعفی‌ پیدا کرد که در این راستا در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت دفتر ویژه‌ای برای آسیب‌های اجتماعی به وجود آمده است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: در سطح ملی و در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور طرح‌ها و آموزش‌هایی مبتنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

نوید ادهم با بیان اینکه به دلیل حساسیت موضوع این بحث در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شد عنوان کرد: اعضای شورا به دلایل مختلف بر اهمیت و توجه بیش از پیش این امر تأکید کرد و مقرر شد دستگاه‌های مربوطه تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.
——————————————————————————————————————————————————— به نقل از:
باشگاه خبرنگاران جوان ( WWW.YJC.IR )کد خبر:5710718 ( تاریخ انتشار: 6 مرداد ۱۳۹۵ – 13:04 )

دیدگاه‌های این مطلب