موضوعات

پيام مهم و فوري در خصوص کد سوابق پیش دانشگاهی در کارت آزمون سراسری

dipcode.medu.ir

قابل توجه مدارس دوره دوم متوسطه:
به دانش آموزانی که کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی آنها در کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 95 وجود ندارد، اطلاع رساني نماييد كه « دوباره اقدام به ورود به سایت سازمان سنجش (sanjesh.org) و قسمت پرینت کارت » نموده و با  مراجعه به سایت مذکور، حتماً چاپ جدید کارت خود را دریافت نمایند.

سامانه مشاهده سوابق و دریافت کد سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش: 

http://dipcode.medu.ir/

 دیگر توضیحات مهم :

قابل توجه مديران محترم دوره دوم متوسطه

نكات زير به اطلاع كليه دانش آموزان فارغ التحصيل پيش دانشگاهي خرداد95 متقاضي شركت در كنكور 95 رسانده شود.

1- وارد سامانه دريافت كد سوابق تحصيلي به آدرس http://dipcode.medu.ir شده و اطلاعات ثبت شده‌ي خود را مشاهده و كنترل نمايند.

الف) در صورت عدم مغايرت در اطلاعات ثبت شده‌، روي كليد تأييد اطلاعات كليك نموده و كد سوابق تحصيلي را يادداشت و تا پايان اعلام نتايج كنكور سراسري نگهداري نمايند.

ب) در صورت وجود مغايرت در سوابق تحصيلي يا مشخصات شناسنامه‌اي، كليد عدم تأييد را زده و موارد مغاير را انتخاب و به مرحله بعد رفته و در اين مرحله اطلاعات صحيح را وارد نموده و مراحل را تا ثبت درخواست و دريافت كدپيگيري ادامه دهند. و بعد از چند روز نتيجه درخواست خود را از طريق سايت فوق پيگيري نمايند.

2-تأكيدمي‌گردد، مراحل فوق فقط بايد توسط دانش‌آموزان انجام پذيرد و به هيچ عنوان توسط مسئولين مدارس انجام نگردد. در غيراين صورت بروز مشكل در ثبت سوابق دانش‌آموزان، برعهده مديريت محترم خواهدبود.

3- منظور از كد منطقه در صفحه اول سايت، همان منطقه‌اي است كه دانش‌آموز مدرك تحصيلي ( متوسطه يا پيش دانشگاهي) را از آنجا گرفته است. بطور مثال اگر ديپلم را از منطقه 3 آموزش و پرورش گرفته بايد كد 1103 را وارد نمايد و اگر پيش دانشگاهي را از منطقه 4 آموزش و پرورش گرفته باید کد 1104 را وارد کند.

4- به دانش آموزان اعلام گردد با همراه داشتن خلاصه سابقه (ريزنمرات) به سايت مراجعه نمايند. لازم به ذكر است نمرات ثبت شده در سايت، نمرات كتبي دروس نهايي (ستون آخر خلاصه سابقه) مي‌باشد. لذا از مقايسه نمرات ثبت شده در سايت با نمرات سالانه‌ي خلاصه سابقه خودداري نمايند.

5- دانش‌آموزاني كه در حال حاضر مشغول به تحصيل در دوره پيش‌دانشگاهي هستند تا زماني كه فارغ‌التحصيل نشده‌اند قادر به مشاهده سوابق تحصيلي پيش‌دانشگاهي در سامانه ساهت نمي‌باشند.
———————————————————————————————————————————————— به نقل از : واحد سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش منطقه 3 تهران

دیدگاه‌های این مطلب