موضوعات

پاسخ به سوال ( عمومی هدایت تحصیلی- شماره 140) : مهلت انصراف برای دانشجوی فعلی ، به منظور شرکت مجدد در کنکور سراسری تا چه زمانی است؟

3D Character and Blank Board
3D Character and Blank Board

سوال:

دانشجوی فعلی مشغول به تحصیل در دانشگاه به منظور شرکت مجدد در کنکور سراسری تا چه زمانی فرصت انصراف دارد؟

پاسخ :

به نام خدا
وبا سلام

اولاً؛ دانشجویان سال اول (ترم اول ودوم) دوره روزانه و یا کسانی که در سال قبل در دوره روزانه پذیرش شده اند نمی توانند داوطلب شرکت کنکور سراسری روزانه باشند و مجاز به ثبت نام نیستند.

ثانیاً؛ درصورتی که دانشجوی فعلی واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون باشـد، برای ثبت نام و شرکت در کنکورباید حداکثر تا باید حداکثر 1/12/ 1394 برای انصراف قطعی ، اقدام نماید.

*استناد به دفترچه راهنمای ثبت نام ( صفحه 3 ذیل عنوان: تعاریف > بند 6 > دانشجوی انصرافی) :
دانشجويي است كه حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه1/12/ 1394 ترك تحصيل قطعي كـرده و فـرم مخصـوص شماره 3 مندرج در صفحه 44 اين دفترچه را تكميل و به تأييد مراجع ذيصلاح رسانده باشد.
ـ بر اساس ضوابط دانشجويان دوره روزانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي، در صورتي مي تواننـد در آزمـون سراسـري سـال 95 ثبـت نـام و شركت نمايند كه: اولاً واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون باشـند و ثانيـاً حـداكثر تـا تـاريخ 94/12/1
نسبت به انصراف قطعي از تحصيل اقدام نمايند. بديهي است داوطلبان مذكور در صورت عدم انصراف قطعي از تحصيل تا تاريخ تعيين شـده، در
صورت موفقيت و قبولي در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبتنام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود نمي باشند.

approval

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما
مرکز مشاوره موسسه فرهنگی دانش
ج . ابراهیمی

دیدگاه‌های این مطلب