موضوعات

پاسخ به سوال (عمومی- شماره 99 ) : پاسخ به ابهام برخی کاربران گرامی در پاسخ دهی به سوالات!!!

2045

سوال:

 برخی از کاربران گرامی مطرح کرده اند که؛

چرا سوالات ما حذف شده و به سوالات پاسخ داده نمی شود؟؟؟!!!

پاسخ:

به نام خدا
وبا سلام

به منظور رفع ســـوء تفــــــاهم برای شـما و دیگــــــرکـــــــــاربــــــــران گــــــــرامی چند پاسخ ارایه می گردد:

1- هیچ سوال مناسبی حذف نمی شود! بلکه در صفحه مدیریت سایت، در نوبت پاسخ گویی قرار می گیرد.
2- شما وقتی نظر و یا سوال خود را در بخش مربوط مطرح می کنید، تا از آن صفحه خارج نشده اید، در کامپیوتر خودتان قابل مشاهده بوده و انتظار دارید بلافاصله روی سایت قرار گیرد. و چون برنامه سایت ما این طور نیست، به اشتباه فکر می کنید که سوال تان حذف شده و نادیه گرفته شده است. منتهی برنامه تعریف شده سایت ما این گونه است که تا پاسخ قابل قبول و حتی المقدورکاملی برای آن آماده و ارسال نشود، سوال و نظر کاربران محترم هم بر روی سایت قرار نمی گیرد.
3- قاعدتا پاسخ به انبوه سوالات، به عنوان یکی از چند فعالیت مرکزمشاوره ، زمان بر است. به خصوص اینکه برخی سوالات نیاز به مستندات آیین نامه ای و قانونی دارد .برای همین گاهی پاسخ ها مفصل بوده و طول می کشد.
4- با اینکه برخی سوالات پاسخ روشن و مشخصی در صفحات مربوط به سوال دارد و یا در پست “پاسخ به سوالات ” جواب آن را آورده ایم و برخی کاربران به خوبی پاسخ های خود را می یابند، اما بعضی از کاربران محترم باز سوال خود را تکرار نموده و انتظار دارند، پاسخ کاملی برای شان ارسال شود.
5- دفتر مشاوره ما امکان تماس تلفنی را هم برقرار کرده است تا در صورت سوال ضروری و درخواست پاسخ سریع ، در خدمت کاربران محترم باشیم .( شماره تماس و زمان های آن در پست ” تماس با ما ” در نوار مشکی بالای سایت موجود است.
6- برخی سوالاتی که جواب مفصلی دارد اگر به صورت تلفنی پرسیده شود، سرعت پاسخ گویی ما هم بالا می رود، که باز برخی از کاربران سایت ترجیح می دهند سوالات و جواب خود را به صورت کتبی دریافت نمایند.
7- ما پاسخ هایی که تهیه می شود و بر روی سایت قرار می گیرد، برای اطمینان از رسیدن جواب به دست کاربران، دوباره برای هر کاربری به طور جداگانه ایمیل می کنیم، که این نیز وقت بیشتری را می طلبد.
8 – این سایت ویژه اولیاء و دانش آموزان ، معلمین و مربیان مجموعه مدارس موسسه فرهنگی آموزشی دانش است. اما حسب علاقه ، دوست داریم که اگر بتوانیم کمکی برای حل مشکل دوستداران تحصیل علم و دانش و ادب، یعنی دانشجویان گرامی،دانش آموزان عزیز و اولیاء محترم دیگر مدارس داشته باشیم و از این راه به وظیفه معلمی و مشاوره ای خود بهتر عمل نماییم. منتهی با سوالات فراوان و فرصت محدود گاهی پاسخ دهی طول می کشدکه ازاین بابت عذر خواهی می کنیم.

ان شاءالله همیشه شاد و تندرست و موفق باشید
مرکزمشاوره موسسه فرهنگی دانش
ج – ابراهیمی

دیدگاه‌های این مطلب