موضوعات

با فراهم آوری شرایط ، تمامی دانش‌آموزان دوره اول آموزش متوسطه را برای حضور فعال در جشنواره هایی مانند نوجوان خوارزمی و طرح ایران مهارت ، ترغیب و تشویق کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

– با برگزاری جشنواره‌هایی نظیر خوارزمی یا طرح ایران مهارت، استعدادهای دانش‌آموزی بیش از پیش شناخته می‌شوند…….. : 
– شناسایی استعدادها برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی از سطح مدارس آغاز شده، و با شناسایی نفرات برتر و برگزاری مراحل منطقه‌ای، ناحیه‌ای و استانی، اینک برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره نواجوان خوارزمی برای حضور در مرحله کشوری به میزبانی استان اصفهان گردهم آمده‌اند.

– با برگزاری جشنواره‌هایی نظیر خوارزمی یا طرح ایران مهارت، استعدادهای دانش‌آموزی بیش از پیش شناخته می‌شوند و دستیابی به اهداف برگزاری جشنواره مستلزم این است که از همان ابتدای سال تحصیلی شرایط برای حضور تمامی دانش‌آموزان در جشنواره نوجوان خوارزمی فراهم گردد.

– بیش از سه میلیون دانش‌آموز دوره اول آموزش متوسطه در سطح کشور مشغول به تحصیل هستند. انتظار ما اینست که تمامی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره حضور فعال داشته باشند و باید شرایطی فراهم شود که حتی دانش‌آموزانی که در حالت عادی تمایل به حضور در جشنواره را ندارند به فعالیت‌های مهارتی و گروهی علاقه‌مند شده و در بخش‌های مختلف جشنواره ورود پیدا کنند.

– فعالیت‌های دوره اول آموزش متوسطه در دو زیر نظام ارائه گردیده و در ذیل آنها به هفت فعالیت اصلی اشاره شده است و اجرای این فعالیت‌ها باید در اولویت برنامه‌های دوره اول آموزش متوسطه باشد.

کلید واژه ها : #جشنواره_جوان_خوارزمی #دوره_دبیرستان #متوسطه1 #طرح ایران_مهارت #علمی_فناوری

بخشی از سخنان : مرضیه مسگرزاده مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در در دوره آموزشی معاونین آموزش متوسطه و روسای ادارات آموزش دوره اول متوسطه استان‌های سراسر کشور که صبح روز سی و یکم مرداد 1398 استان اصفهان
——————————————————————————————–
مأخذ : http://www.medu.ir/fa/news/item/908829/?ocode=100010876

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید