موضوعات

پاسخ به سوال هدایت تحصیلی (عمومی -شماره 219) : توضیح شرایط و ضوابط پـذیـرش85% رشته های دانشگاهی بر مبنای سوابق تحصیلی ، برای بهمن97

پاسخ تفصیلی این سوال را با ارایه مستندات آن( شامل دفترچه جداول دانشگاه ها و رشته ها ) بعد از پاسخ کوتاه، با دقت و حوصله بخوانید و در صورت سوال و ابهام با ما تماس بگیرید. اگر تصاویر زیرمبهم و تار بود، بر روی آن کلیک کنید.

پاسخ کوتاه: 

– این دوره از پذیرش فقط رشته‌هاي تحصيلي در پردیس دانشگاه صنعتی شریف ­کیـش، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيـرانـتفاعي، مراكز و واحدهاي­ آموزشي دانشـگاه پيـام‌ نـور را در برمی گیرد.
– زمان ثبت نام از تاريخ 29/10/97 لغايت 10/11/97 خواهد بود.
– روش ثبت نام با ورود به سایت یا مراجعه مستقیـم به مؤسسات ، مراكز و واحدهاي آموزشي محـل پـذيرش رشته مورد تقاضا ، با ارایه مدارک صورت می گیرد.
– ثبت نام داوطلبین در مرحله اول مشروط بوده و بعد از تأييد نهايي سازمان سنجش، ثبت نام قطعی خواهد شد.
– تذکر مهم : کسانی که جزء پـذيرفته‌شـدگان نـهايي آزمـون سـراسـري سال 97 درشهريـورماه (مرحـله تكميـل ظرفيـت و يا اعـلام قبولي رشته های نيمه‌متمركز) باشند در صورت ثبت نام در این پذیرش، ثبت نام قبلی آن ها در شهریور97 حذف می شود.
– محل اعلام اعتراض و پی گیری آن ، تنها در دانشگاه پذیرنده قابل انجام است.
– پذیرفته شدگان باید برای دریافت ارزش تحصیلی مدارک دیپلم و … به موقع اقدام نمایند.

پاسخ بیشتر را در دو صفحه ذیل و نیز فایل جداول دانشگاهها ، موسسات و رشته‌های تحصیلی آن را بعد از پاسخ ملاحظه نمایید.

دانلود و دریافت فایل »»»فایل جداول دانشگاه شريف، پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي- پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی- مرحله دوم تمديد پذيرش – بهمن ماه 97 – فرمت PDF

دیدگاه‌های این مطلب