موضوعات

ممنوعیت اعزام دانش آموزان مدارس غیر دولتی به خارج از کشور

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی اعزام دانش آموزان مدارس غیر دولتی به خارج از کشور به عناوین مختلف را خلاف چارچوب این سازمان دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی مجتبی زینی وند رئیس این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدام برخی مدارس و مراکز غیر دولتی برای اعزام دانش آموزان به مسابقات علمی خارج از کشور با عناوین مختلف اظهار کرد:
– مدارس برای چنین اقداماتی هیچگونه مجوزی از سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی دریافت نکرده اند که دانش آموز را برای انجام آزمون به خارج از کشور اعزام کنند.

– چنین برنامه هایی به هیچ وجه حتی جزء برنامه های فوق برنامه هم مجوز ندارند؛ در حالت کلی برگزاری آزمون ها و اردوهای خارج از کشورهرگز به منزله برنامه های فوق برنامه تلقی نمی شود.

– مدارس غیر دولتی هرگز اجازه اعزام دانش آموزان را به خارج از کشور پیدا نمی کنند و خانواده ها باید مواظب باشند تا برخی مدارس از فرصت سو استفاده نکنند و برنامه های این چنینی را جز کارهای قانونی مدرسه ندانند.

هرگز کلاس‌های فوق برنامه با برگزاری المپیادها در خارج از کشور ارتباطی پیدا نمی کنند وساعات فوق برنامه پیش از اجرا به تایید ادارات مناطق و استان ها رسیده است و چنین اعزام های خارج از کشور در آن جایی ندارد.

منبع :http://www.medu.ir/fa/news/item/725183/ocode=100010876

دیدگاه‌های این مطلب